środa, 29 stycznia 2014

Z ciałem kłopoty - kilka przemyśleń

Czasami wynikają w życiu niemiłe wydarzenia - różne wypadki, zabiegi itp. po których jesteśmy zagipsowani na kilka ładnych tygodni, albo i miesięcy. Sama parę dni temu przeszłam operację kolana. Niemożność przemieszczania się o własnych siłach szybko zaczął mnie irytować, z tego powodu zdecydowałam się na wózek inwalidzki. Rzecz jasna, jego zakup to droga sprawa, jednak okazało się, że taki sprzęt możemy wypożyczać. Nie jest to wcale kosztowne. To dobra koncepcja, zwłaszcza, że z reguły potrzebujemy wózka na krótki czas, a nie na całe życie, więc nie warto go kupować. Dowiedziałam się też, że można wypożyczać tak zwane wózki aktywne, które umożliwiają inwalidom uprawiać właściwie wszystkie sporty. Jeżeli szukasz informacji na ten temat: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz