poniedziałek, 9 grudnia 2013

Fryzjerskie kłopoty.

Moja ubiegła wizyta w zakładzie fryzjerskim była kompletną porażką. Oprócz tego, że nie jestem zadowolona z efektu, to zapłaciłam za to o wiele więcej, niż myślałam. Czy Wam również zdarzyło się, że po farbowaniu okazało się, że trzeba zapłacić więcej niż w podanym cenniku, bo np. Wasze włosy są średniej długości, a w cenniku przedstawiona jest kwota za farbowanie włosów krótkich? Taka właśnie sytuacja przydarzyła się mnie. E-koszyk, którego niektóre zakłady fryzjerskie używają na swoich stronach to cudowne narzędzie. Same zaznaczamy to, czego chcemy po wizycie u fryzjera, a cena zostaje podana na podstawie podanych przez nas danych – bezproblemowo, błyskawicznie i uczciwie. Więcej na temat cen usług fryzjerskich: Salon Łaniewscy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz